فصل دانلود | دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی

http://fasldownload.rozblog.com/

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 – Despicable Me 3

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 انیمیشن Despicable Me 3 من نفرت انگیز 2017 دانلود رایگان انیمیشن Despicable Me 3 من نفرت انگیز با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 انیمیشن Despicable Me 3 من نفرت انگیز 2017 دانلود رایگان انیمیشن Despicable Me 3 من نفرت انگیز با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 – Despicable Me 3
خلاصه داستان :
دانلود انیمیشن من نفرت انگیز 3 – Despicable Me 3


صدا پیشگان انیمیشن من نفرت انگیز 3:Steve Carell , Miranda Cosgrove , Trey Parker , Pierre Coffin , Elsie Fisher , Dana Gaier , Michael Beattie


خلاصه داستان انیمیشن من نفرت انگیز 3:گرو تصمیم گرفته که با سه دختر کوچکش زندگی جدیدی در کنار لوسی آغاز کند. او دیگر شرارت را کنار گذاشته و در حال حاضر به کمک لوسی خلافکار ها را بازداشت می کند. اوضاع به خوبی پیش می رود تا اینکه سر و کله برادر دوقلواش که سال هاست او را ندیده پیدا می شود و زندگی او را به چالش می کشد. گرو مجبور به رقابت با او می شود و به همین دلیل باز سراغ شرارت های قبلی خود می رود. از طرفی این بار فرد جدیدی به نام بالتازار برت، الماسی گران قیمت را ربوده است. که برای گرو درد سر های زیادی را درست می کند. همچنین مینیون های با مزه این بار هم حضور دارند و دلشان برای شرارت بازی تنگ شده، پس تصمیم می گیرند شورش کنند و همانند گذشته، در دنیای شرارت دست داشته باشند.



دانلود با کیفیت عالی


https://rozup.ir/view/2233887/Uploadboy-DownloadButton8-large.png


Despicable.Me.3.2017.BDRip.X264-AMIABLE.mkv




https://rozup.ir/view/2303405/upera.jpg


Despicable.Me.3.2017.BDRip.X264-AMIABLE.mkv


توضیحات / دانلود گزارش کد : 56

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان